Veelgestelde Vragen
Hoe weet ik welke maat ik moet kiezen?
Elk product wordt voorzien van een matentabel waar je de afmetingen van het product kan terug vinden.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Je kan je wachtwoord veranderen door te klikken op "wachtwoord vergeten?" en uw email adres in te vullen. Eens dit gebeurd is en er is op "verzenden" geklikt, wordt er een mail naar uw email gezonden. In deze mail kan u een link terug vinden waar u dan uw wachtwoord opnieuw kan instellen.
Hoe plaats ik een bestelling?
Allereerst, dien je een product in naar keuze in je winkelmandje te leggen. Dit doe je door te klikken op de knop "in winkelwagen'. Wanneer dit gebeurd is, kan je op het winkelkarretje rechts bovenaan op je scherm duwen. Eens dit gebeurd is, dien je de knop "bestellen" aan te duiden. Zo word je omgeleid naar je winkelmandje waar je al de producten terug vind die je in je winkelmandje hebt gelegd.
Verder:
- Kijk na of alles klopt en verwijder producten indien nodig
- Klik op "verder naar bestellen"
- Kies of je zonder account verder wil, een account wil aanmaken of wil inloggen
- Vul je gegevens in en duw op "volgende"
- Kijk al je gegevens na en vul een opmerking in indien nodig
- Vink de algemene voorwaarden aan en klik op "bestellen"
- De bestelling is geplaatst!
Hoe pas ik mijn gegevens aan?
De gegevens kunnen worden aangepast door je in te loggen en je account te bezoeken. Je account kan je bezoeken door op het mannetje rechts bovenaan van je scherm te klikken.
Verder kan je ook ons contacteren hiervoor: info@k9force.be. Gelieve te vermelden welke gegevens er dienen aangepast te worden alsook de oude en nieuwe gegevens te zenden. Eens wij deze informatie hebben, passen wij deze aan.
Hoe retourneer ik een product?
Het retourneren van een product is voor de rekening van de klant.
De retour van een product aanvragen kan gebeuren door een mail te zenden naar info@k9force.be. Gelieve volgende zaken te vermelden in de mail:
- Reden van retour
- Gsm nummer en naam
- Bestelnummer
Eens wij deze mail hebben ontvangen zullen wij deze verwerken en nakijken of de retour kan goedgekeurd worden.
Waar vul ik in wat ik geborduurd wil?
Je kan het woord of de naam dat je geborduurd wil, invullen in het vakje "te borduren" of "borduren verticaal"/"borduren horizontaal". Deze vakjes vind je op de pagina van het product zelf.
Let op: kijk goed na of er geen spelfouten staan. Wij nemen de naam of het woord volledig over zoals deze vermeld staat in de bestelling.